O lume minunată

Lasă-mă să trăiesc ca într-o poveste
Cuprins de farmecul zâmbetului tău
C-un zâmbet cald pe a noastre feţe,
Să ne zâmbim mereu, mereu…

În ochii tăi găsesc mereu puterea
Să merg înainte,să cânt şi să zâmbesc
Iar zâmbetul tău mi-e mângâierea
Când momente grele se ivesc.

Eu te văd pe tine a fi frumoasă
Şi chipul tău parcă-i ceresc
Şi-i mai frumos ca alba lună
Iar ochii în stelele-ţi strălucesc.

Şi-am să te iau cu mine
Acolo, sus pe curcubeu
Şi-am să-ţi spun poveşti divine
Şi-am să te sărut mereu,mereu…

Acolo-n lumea mea să fim doar noi
Să plutim pe nori de puf
Făr’de griji, făr’de nevoie
Să fim mereu, acolo în văzduh.

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

