O tristă poveste de dragoste

De când te-am văzut prima oară
PLuteai sublim pe o rază de soare
Era o zi perfectă dintr-o vară
Şi tu zâmbeai perfect în strălucire.

Un chip frumos modelat în lut
Cu ochii pierduţi mereu în abis
O inocenţă perfectă în suflet
Trăieşti în viaţa parcă-n vis.

Orice tu îmi spui devine fericire
Buzele tale rostesc cuvântul vieţii
Orice şoaptă e o rază de iubire
Totul e inocenţa ce o au copiii.

Te port mereu în al meu gând şi suflet
Ochii mei privesc mereu spre tine
Şi strig spre tine cu un glas de tunet
Atunci când tu nu`mi eşti aproape,

Şi sper mereu s’apari ca-n prima zi
Tu, fata cea mereu frumoasă
Cu ochii tăi cei mereu străvezii
Să-mi spui că eşti a mea prinţesă.

Dar tu nu vii deloc spre mine
Dispari în negura de ceaţă
Şi glasul din’lăuntru-mi spune
Că nu ai existat vre’odată!

Şi mă pierd trist umil în lume
Mă caută prieteni fraţi şi rude
Dar eu te caut mereu,mereu pe tine
Iar ei plâng de dor după mine.

Aşa sună o tristă poveste de dragoste
Scrisă-n versuri şi aruncată-n abis
Dar se vor sfârşi odată toate
Când vei apărea tu, fata din vis!

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

