Rază de speranţă

Cuprins de blândele emoţii
Şi-n suflet am un dor
Iar cărările lungi ale vieţii
În suflet îmi aduc un drag fior.

Îmi ridic ochii spre ceruri,
Văd o rază de speranţă
Mă cuprind ale dorului fioruri
Şi mă bucur iar de viaţă.

Eram cuprins de dor şi de tristeţe
Dar te-am vazut atunci pe tine
Tu eşti a mea rază de soare,
Tu eşti dulcea-mi  bucurie!

Ochii tăi sclipitori ca o stea,
Chipul tău mereu inocent,
Mi-au readus în suflet speranţa
Vieţii mele de adolescent.

Orice rază de soare de pe cer,
Orice rază de speranţă,
Îmi spun că totul e efemer,
Şi că doar tu eşti veşnică.

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

