Întrebare pentru tine

     De multă vreme nu am mai scris un text, sunt foarte entuziasmat că o fac şi sunt foarte entuziasmat de ceea ce am aflat în ultimele zile.

      În discuţia mea cu o persoană, într-o seară frumoasă de primăvară, cu cerul destul de poluat, am reuşit să vedem Carul Mare, celebra combinaţie de stele care formează un “car”, care-i carul eu nu mi-am dat seama nici în ziua de azi, dar împreună cu acea persoană privind în perspectivă spre el, am descoperit cu totul şi cu totul altceva, de fapt,  persoana respectivă a descoperit asta, mintea mea nu cred că ar fi fost atât de strălucită să facă asta, în fine, am descoperit că acel “car” seamănă de fapt cu un semn de întrebare. În mintea noastră a apărut acelaşi semn de întrebare “cerul îşi pune întrebări?” răspunsul a fost unul simplu, “până şi cerul îşi pune întrebări”, iar mai târziu întrebarea care mă măcina era “oare ce întrebări pune cerul?”, am meditat puţin la problemă şi cred că am găsit o întrebare pusă de cer “De ce oamenii sunt atât de răi şi mă distrug?” şi parcă pe cer vedeam o lacrimă imensă, părea trist, DA, cerul era trist şi ştii de ce? Pentru că noi, oamenii, îl atacăm unii dintre noi intenţionat, alţii nu, dar totuşi îl facem să sufere pentru că aruncăm înspre el tot felul de toxine şi substanţe toxice care se îndreaptă spre el lovindu-l cu toată forţa pe săracul cer, care acum după nenumăratele lovituri primate stă şi plânge şi se întreabă mereu “cât mai am de indurat?”

      Dragule cititor, ai de gând să-l mai faci mult să sufere, vom mai arunca multă vreme în el cu toate prostiile? Asta e răsplata pe care o dăm noi lui că aduce mereu luminători pentru noi? Asta-i răsplata pentru minunatul cer de necuprins?

          Da! Asta e… pentru că aşa suntem noi oamenii, ucidem spunănd că nu ne pasă! Dar dacă cerul dispare? Atunci ce vei face?

About tgxboy

Isteţ.

One thought on “Întrebare pentru tine

  1. Cornelia says:

    …sau “ce pot face sa-i ajut ?” 😀 vreau sa strangem cat mai multe opinii in legatura cu intrebarea pe care si-o pune cerul . have a nice day.

Leave a Reply

