Doar o scânteie

Îmi doresc să pot scrie,
Îmi doresc să mă exprim,
Şi totuşi nu pot bine
Pe pământ să mai revin.

Chipul tău cel inocent,
Zâmbetul magic şi senin,
Ochii ce se deschid încet,
Mă fac un înger divin.

Şi sufletu-mi pluteşte
Pe un norişor alb-auriu
Şi totul parcă amorţeşte
Doar pentru tine sunt viu.

Oh, ce surâs, ce inocenţă
Parcă furate dintr-o poveste
Si vocea ta aşa drăguţă
Parcă-i dintr-un basm cu zâne!

Si totuşi eşti aşa departe
Doar o scânteie tre’ să fie
Ş-atunci vei fi aproape
Şi iubirea-mi va fi vie!

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

