Trecut in doi, sperante pentru noi

Îngerul meu cel mult iubit şi drag
Te astept iar la prispă în  prag
Ca să-ţi arăt cât de mult te iubesc
Şi cât de mult eu te îndrăgesc!

Cât timpu mult el a trecut
Eu mă gândesc doar la’nceput
Când noi eram doar doi copii
Şi ne iubeam ca’n prima zi.

Iubire mare şi-apăsătoare
Cum se credea în veci demult
Care poate crea un nou destin
Unul chiar nou şi cristalin.

Acel destin cel greu clădit
Ce leagă o iubire’n vid
Fiind înainte părăsit
El căuta acum un ghid.

Un suflet vechi demult uitat
Va apune iar şi soarta va schimba
Unui întreg format de noi
Doar 2 copii scăldati în ploi.

Sub picioarele mele
Pământul parcă n-are putere
Când sunt cu tine mă simt  urias
Ca apoi când pleci doar un bâieţaş.

© by aMoon.

Poem for her

About zbergz

just me

Leave a Reply

