Respinge-mă!

Respinge-mă aşa cum mereu ai vrut

Urăşte-mă cum tu ai făcut demult,

Zău!? Nu te mai înţeleg acum

Fato ai  început să mergi pe alt drum!

 

Nu pot înţelege cum mă respingi aşa!?

Nu înţeleg, oare e vina mea?

Am greşit eu oare atât de mult?

M-ai respins, şi-n lacrimi am rămas mut!

 

Plutesc acum pe apa vieţii într-un cavou

Zac mort,  tu m-ai făcut aşa, nu mai sunt eu!

Ai scos din mine tot ce a fost mai bun,

Ai luat tot şi m-ai lăsat mort în drum!

 

M-ai cumpărat mereu cu vorbe dulci,

Mi-ai rostit duios că nu o să mă uiţi,

Mi-ai spus că noi vom fi pe veci aşa,

Dar uite: eu sunt aici, tu altundeva!

 

Aştept, aştept acum un înger bun,

Să vină aici la mine-n drum,

Să mă scoată afară din cavou

Să pot fi din nou EU!

 

 

About tgxboy

Isteţ.

2 thoughts on “Respinge-mă!

  1. vladutz says:

    frate:))) fa o poezie inspirata din manele:))
    vreau sa vad ce iese:>

    • tgxboy says:

      :))
      Nu`mi plac manelele, de altfel nu ştiu nicio manea şi nici nu voi încerca niciodată să mă inspir din altă parte decât din mintea mea 😀

Leave a Reply

