Mai dă-mi o zi

Mai dă-mi o zi o Doamne!

Mai dă-mi o zi ca cea în care:

Îngerii au cântat de sărbătoare,

Mai dă-mi te rog o zi plină de soare!

 

O zi te rog! o zi în care lumina zorilor

A căntat bucuria sentimentelor,

O zi te rog! o zi plină de lumină

Care mi-a făcut viaţa mai senină!

 

A fost o zi, o zi măreaţă

A fost ziua în care te-am avut în faţă!

Ziua aceea nu o voi uita nicicând!

Te voi purta mereu în gând!

 

O zi în care te-ai arătat în splendoare

Chipul tău, ca o lumină strălucitoare,

Mi-a dat viaţă-n gând şi-n trup,

Ce a fost mort a renăscut!

 

A fost o zi frumoasă Doamne,

Şi o vreau pe ea înapoi maine,

Te rog fierbinte, aşa aş vrea să fie:

O zi frumoasă până în veşnicie!

13 Noiembrie 2010

About tgxboy

Isteţ.

One thought on “Mai dă-mi o zi

  1. ioana says:

    superba poezia;x

Leave a Reply

