Sunt căzut şi plin de răni

În negura de ceaţă,

Prin vânturi şi prin ploi,

Încerc să merg spre  “viaţă”

Târându-mă prin noroi.

 

Vorbe fără sens, de limbi ascuţite,

Fac răni adânci în sufletul meu,

Inima începe să-mi ţipe:

Vrea o viaţă făr` să mai fie greu!

 

Nimeni nu înţelege soarta,

Ce-mi e hotărâtă acum,

Nu ştiu care-mi va fi viaţa!

Căzut acuma sunt pe drum!

 

Sunt căzut în noroi, acolo jos,

Suspine şi lacrime amare,

Toate nu mai au folos,

Că sufletul din mine moare!

 

Se lasă noaptea neagră rece,

Văntul bate-n rănile ce dor,

Sufletul devine tot mai rece,

Simt acum că aproape mor!

 

Prietene ce treci pe acest drum

Ridică-mă te rog pe mine

Vreau sa merg pe drumul  bun

Iar tu să mă conduci spre bine!

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

