Ai dispărut…

În nori de ceaţă ai dispărut,

A plecat tot ce-am avut!

Sunt din nou singur, trist,

A dispărut în ceaţă al meu vis!

 

Clipele frumoase pe malul mării,

Dansul sublim din timpul verii,

Apusul romantic din fiecare seară.

Toate s-au dus… sunt singur iară!

 

Îmi readuc acum aminte:

Eram împreună… n-aveam cuvinte,

La fiecare răsărit şi apus,

Stăteam împreună, era frumos nespus!

 

Cu nostalgie îmi amintesc acum

Cum mergeam împreună pe-al vieţii drum,

Acum toate s-au dus în abis,

Ce-am trăit a fost un vis…

 

Din nou singur sunt şi apăsat,

Melancolic privesc ce-n urmă ai lăsat,

Valurile mării îmi şoptesc acum,

Că trebuie să merg pe alt drum!

About tgxboy

Isteţ.

Leave a Reply

