Aş vrea

Aş vrea în ciripit de păsărele,
Într-un zâmbet minunat de stele,
Aş vrea să te simt mereu aproape,
Dar, eu sunt aici, iar tu departe…

S-aud ale tale vorbe dulci
Aş vrea să fii mereu aici.
Să-ţi văd chipul tău smerit,
Aş vrea să ştii ceea ce simt!

Aş vrea să te iubesc mereu,
Să fim noi doi, doar tu şi eu,
Aş vrea să-ţi cânt iubirea mea,
Să poţi să înţelegi fiinţa mea.

Aş vrea în fiecare răsărit,
Să aflu că doar tu m-ai iubit.
Şi-aş vrea-n orice apus
Să ştiu că mă iubeşti nespus.

Aş vrea să ştiu că exişti,
Aş vrea să fii mereu aici,
Nu vreau să fie un abis,
Aş vrea să ştiu că nu eşti vis!

About tgxboy

Isteţ.

2 thoughts on “Aş vrea

  1. […] Aş vrea August 2010 1 comment 5 […]

Leave a Reply

