Ploaia

Afară-i noapte rece,

Sufletul mi-e rece.

Plouă e vânt furtună,

Şi în suflet şi-n natură.

Afară-i vâjâit puternic,

Şi-n suflet n-am nimic,

Sentimente ce-am avut,

Duse-s în necunoscut.

Afară plouă liniştit,

Şi-n suflet n`am nimic.

Pământul mi-e uscat.

Cu lacrimi, nu-i udat.

Sentimente, dor, iubire,

Nu cunosc niciunde,

Au fost şi le`am trait,

Acum n-au mai răsărit.

Dar la ploaia ce-a venit,

Cu lacrimile`mi am stropit,

Pământul inimii uscate,

Şi acum imi va da roade.

Sentimentele-mi uscate,

Par acum că-mi dau roade,

Din pământ au răsărit,

Si frunzele`au încolţit.

Totu-i vis şi armonie,

Că-n grădina vieţii mele,

Sentimente ce-am pierdut

Înapoi au încolţit.

Simt iubirea cum revine,

Dorul parcă-l simt în vene.

Regret, ură şi tristeţe nu`s

Duse-au fost acum în vis.

Bucuroasă mi-e inima,

Armonia străbate grădina,

Sentimente-au răsărit,

Iar acum sunt fericit.

About tgxboy

Isteţ.

3 thoughts on “Ploaia

  1. Fashion says:

    Adevarul e ca la cat a plouat in ultima vreme, ai avut de unde te inspira. Bravo Sergiu :*

  2. Andreea says:

    Super :* imi place!

  3. […] Ploaia May 2010 2 comments 4 […]

Leave a Reply

