S-a sfârşit şi a început

Te-am iubit şi poate incă o fac,
Sentimente pierdute ca spice le desfac,
Îmi amintes cu drag că îţi spuneam
Că te iubesc şi vreau să te am.

Am încercat in continuare
Să dau iubirii culoare
Tu nu m-ai ajutat-
Iubirea noastră s-a uitat.

Am rămas singur, pierdut,
Cu o iubire făr-de-nceput,
Nu ştiu cum a apărut
Tot la fel a dispărut.

Probabil zace-acum într-un mormânt,
Iubirea-mi fără de cuvânt,
Şi s-a sfârşit iubirea mea
Dar totuşi, încă mai simt ceva.

Pare că sentimentul meu pierdut,
Din mormânt a renăscut
Spice se desfac iar,
Nasc iubirea-mi făr`de hotar.

About tgxboy

Isteţ.

One thought on “S-a sfârşit şi a început

  1. ioana says:

    toate poeziile sunt superbe continua tot asha:*

Leave a Reply

