Părinţii

Ei bine am ajuns si la cel de al doilea text despre care multa lume stia ca o sa apara si iata-l.M-am gandit sa public un text cu privire la parerea mea despre parinti, persoanele care sunt cu noi tot timpul si au grija de noi.
Nu-mi place sa spun, dar multi dintre noi uitam ca ei,parintii nostri, ne-au dat viata si uitam total de respectul pe care trebuie sa il acordam lor, uitam total de dragostea si afectiunea care ei ne-o ofera uitam total si de suportul financiar pe care ni-l ofera zilnic, practic uitam de ei, si totusi ar trebui sa ne gandim la ei… si de ce nu o facem? Va spun de ce, pentru ca suntem prea ingamfati k sa ii mai bagam in seama, pentru ca ei sunt prea inapoiati de vremurile noastre, pentru k ei nu stiu ce inseamna sa fii “cool” dar de fapt nici noi nu stim, pentru ca nu ne lasa sa fumam, sa bem, practic sa ne distrugem viata si nu fac asta pentru ca ne iubesc si ca nu vor ca ai lor copii sa ajunga cei mai rai copii din oras, pentru ca ei nu vor sa fim bagabonti, pentru ca ei vor sa aiba niste copii model si sa se bucure de ei si impreuna cu ei.
Parintii nostri ne acorda tot respectul… noi de ce nu avem sentimentul reciproc? Va spun de ce… pentru ca nu ne respectam in primul rand pe noi. Daca ne-am respecta pe noi nu ne-am strica corpurile cu tutun si alcool, nu s-ar mai duce banii dati de ei pentru o inghetata pe tigari si alcool si multe altele pe care nu le mai enumar.
Vreau sa va spun o intamplare… Eram la un magazin si era o mama cu un copil in jur la 7-10 ani si cautau impreuna o pereche de adidasi, la un momendat mama spune “Alex, uite acestia iti plac?” la care pustiul cu o injuratura zdravana raspunde “ce *@$%$^$% mama astea`s adidasi?”. Cam acestia sunt copii din ziua de azi, insa totul depinde si de educatia de acasa.
Am creat acest text cu speranta de a atrage atentia cat mai multor copii sa isi respecte parintii sa ii iubeasca, si nu vad de ce nu ar face-o ca la urma urmei prin ei avem viata!

About tgxboy

Isteţ.

Leave a comment