Confuzie

De ce oare
Te iubesc eu doar pe tine?
De ce oare nu este sub soare,
O fată mai frumoasă ca tine?

Cu ochii tăi mari,
Iubindu-mă doar cu privirea,
Chiar cu gânduri din cele mari,
Nu-ţi voi înţelege iubirea!

De mă iubeşti tu pe mine…
Ca amic sau ca iubire?
De te iubesc eu pe tine…
Ca amică sau ca iubire?

Gânditu-m-am clipe multe
Încercând să te-nţeleg,
Dar buzele mi-au rămas mute,
Fară ca măcar să pricep!

Confuzia din mine mă omoară,
Indiferenţa ta mă doboară!
Prietenia noastră e o floare,
Iubirea noastră e uimitoare.

Tăcerea de pe a noastre buze,
Sentimentele ni le ascunde,
Si am pierit amândoi…
Murind iubirea dintre noi!

P.S Din nou spun că abia am început din nou să scriu poezii deci, nu sunt aşa strălucite, dar sper să vă placă!

About tgxboy

Isteţ.

3 thoughts on “Confuzie

  1. lucia says:

    Sunt frumoase toate,
    Insa aceasta este mai aparte.
    Stii..poeziile sunt doar o mica parte,
    Unde postam sentimentele noastre:trairi,fantezii si iluzii
    Ele sunt speciale,
    Caci in ele postam secrete
    Pe care nu oricine le poate percepe.:)

  2. […] Confuzie May 2010 1 comment Possibly related posts: (automatically generated)#1 Page and Top 3 Posts In 2009 […]

  3. llynkyn says:

    Intradevar,pana la urma toate poeziile sunt frumoase,dar aceasta mi a atras mai multa atentia. De ce? am putut simti ,cand am citit-o, mai multa implicare,mai multe sentimente dezvaluite,imprimate, ceea ce o face diferita.
    Nu e la fel de “perfecta” ca celalalte,dar mi se pare mult mai interesanta;dupa cum am mai spus,poeziile care sunt incarcate de sentimente profunde(in care nu se pune mai mult accent pe rima) sunt cele mai reusite.
    De asemenea imi place subiectul abordat,aceasta confuzie cu care,sunt sigura,se confrunta multi dintre noi.
    “Prietenia noastră e o floare,
    Iubirea noastră e uimitoare.” versurile care mi au atras cel mai multa atentia si ma gandeam,cate persoane sunt intr o asemenea situatie si nu stiu ce sa faca,pe care dintre cele doua sa o aleaga:frumoasa prietenie ce poate dura toata viata,cu suisuri si coborasuri ,sau povestea de dragoste care te poate implini dar in acelasi timp iti poate aduce si multa durere …
    Sfarsitul,din pacate reflecta atat de mult realitatea si arata la ce poate duce lasitatea in exprimarea adevaratelor sentimente pe care le avem; trist dar adevarat.
    La nivelul structurii compozitionale,semne de punctuatie corespunzatoare sunt,ritmul la unele strofe chiar e acelasi,ceea ce,impreuna cu rima, confera versurilor o muzicalitate aparte.
    In comparatie cu poeziile tale recente,care sunt,cred,mult mai elaborate si mai bine gandite, aceasta,chiar daca e de la inceput si poate nu la fel de “elaborata” ,transmite un sentiment aparte:)

Leave a Reply

